~ FrenZ ~

Wednesday, March 21, 2012

~ Tak Der Keje, Cari Keje ~

Assalamualaikum..

Hari saje je rasa nak masukkan gambar2 yang aku main bola. nak kata aku ni pandai main bola, xpandai sangat pun. tukang angkat beg kat luar boleh r. hahaha. main untuk suka2 je.. tp klu ada sape2, nak ajak aku main bola dgn korg, bgtau r.. i alwayz bsedia sbb aku suka main bola.. muahaha :P









p/s : makan bola, tido bola, mandi bola.. hahaha




~ TQ SuDi BaCa eNTry Ni ~

6 comments:

  1. majulah sukan untuk negare,,hik hik hik..emy dh follow awk pn..thanx ea..tapi kan emy nak cadang kan nuzul wat cbox ke houtbox ke..sebab susa emy nak jala2 lagi kt blog nuzul ni.. :)

    ReplyDelete
  2. Yaaa maju rakyat klate ! uhuhu Done foolow :)

    ReplyDelete
  3. Miss Chocolate : Wakil msia xleh, tp klu main utk Barcelona leh r. haha..

    Emmy Naz : tq coz follow.. sy da try wat yg cbox tu.. tp xdpt2.. leh awk tlg ajar sy?

    FS : huhu.. steady sek klate kito. huhu

    ReplyDelete
  4. memang susah sikit nak wat cbox ni nuzul..emy mule2 give up jugk la..tapi nuzul kene try smpai jadi..jangan putus asa ea... :)

    ReplyDelete
  5. Ye ek.. sy da try da, copy then xdpt.. xpe, i will never give up. tq 4 ur advice ek.. fighting. huhu :)

    ReplyDelete