~ FrenZ ~

Sunday, July 29, 2012

~ Sarawak Tripzz ~

Assalamualaikum.. Ari ni saje je aku nak share pic aku yg aku g Sarawak minggu lepas. Dulu aku belajar kat UNIMAS, Sarawak stat tahun 2003 hinggalah 2007. Kira sirih pulang ke gagang r ni. Huhu.  Dah hampir 6 tahun aku tak gi Sarawak, terlalu banyak yang berubah. Sarawak makin membangun, banyak bangunan2 baru, jalan makin besar dan dah makin bertambah flyover. Huhu.. Congratz to Sarawak. Hope kawan2 semua sudi2 kan lah komen gambar aku ek J


p/s : Kamek suka sarawak (^_^)



~ TQ SuDi BaCa eNTry Ni ~

8 comments:

  1. Replies
    1. huhu. mmg best.. nnti awk g la ek :)

      Delete
  2. best kan sarawak?lama2 kt sarawak pandai x ckp sarawak ni??haha..dtg la Bintulu plak.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu.. kmk mmg pande klaka srwk. hehe.. bintulu.. ktk duk kt sia kah? huhu

      Delete
    2. bgus la mun pandey!yup..kmk org bintulu..heee~ (^^,)

      Delete
    3. ktk org bintulu. tp kmk sik prnh sampe bintulu gik. huhu

      Delete
  3. Replies
    1. hehe.camne kucen nak jwb salam. hehehe

      Delete